دوربین باکس چیست؟
مقالات و اطلاعاتی از دوربین های مدار بسته
دوربین باکس چیست؟
نوشته شده توسط سحر لشگری در ساعت 17:53

درست است دوربین مدار بسته از نوع  باکس با داشتن قیمت پایین ، انعطاف پذیری و سادگی را ارائه می دهد . بیایید دلایل اصلی که باعث می شود کاربران دوربین های باکس را انتخاب کنند بررسی نماییم. 

لنز های قابل تعویض: نزدیک به 90% از دوربین های باکس به کاربران اجازه می دهند تا به آسانی لنز ها را تعویض کنند .  این موضوع به خصوص در مواقعی که بخواهید تصویری از شی ء در فواصل دور داشته باشید بسیار حائز اهمیت است ( و نیازمند یک لنز تله فوتو می باشد ) . در مقابل کمتر از 33% از دوربین های دام از لنز های قابل تعویض پشتیبانی می کنند که آنها نیز به دلیل محوطه ی فیزیکی تنگ تر دارای محدودیت در سایز لنز می باشند . 

دوربین هدف گیر : اگر شما نیاز دارید تا دوربین را روی هر زاویه دیگری غیر از مستقیم تنظیم کنید ، دوربین های باکس آسانتر تنظیم می شوند و رنج بیشتری را نسبت به دوربین های دام تحت پوشش قرار می دهند . دوربین های دام به دلیل محصور بودن در فضای بسته دارای محدودیت در حرکت می باشند 

قیمت کمتر : در شرایط کاملا" مساوی در مقایسه با دوربین دام ، دوربین های باکس دارای قیمت پایین تری هستند . به عنوان مثال یک دوربین معمولی باکس SD بدون تحلیلگر حدود 550 دلار هزینه دارد . در مقابل یک دوربین دام بدون تحلیلگر قیمت متوسط حدود 625 دلار دارد . 

زمان کمتر برای نصب: به دلیل اینکه دوربین های دام اغلب بوسیله ی یک پایه به سقف متصل می شوند نصب آنها سریع تر انجام می شود  و به مهارت کمتری نیاز دارد .  البته به دلیل توجه به زیبایی ظاهری نصب پیچیده تر خواهد شد .

ویژگی های پیشرفته بیشتر : ویژگی های پیشرفته بیشتر در دوربین های باکس ارائه می شوند تا دوربین های دام به عنوان مثال دوربین هایی با بیشترین وضوح تصویر جز دوربین های باکس هستند نه دام و همچنین دوربین های باکس بشتری با تکنولوژی پیشرفته آنالیز تصویر ساخته می شوند . 

این نکته را در نظر بگیرید که دوربین های دام طیف گسترده ای از مزایا نسبت به باکس دارند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: